Barvivo na kůži Renoskór WILBRA 200ml
Leave feedback on the product
Shipping costs are not included in the price.
Shipping costs are not included in the price.
Wybierz wariant produktu:
Individual variants may differ in price
Mandatory fields are marked with - *
Product code: 25
Shipping cost for the selected product
The shipping cost applies to this product (in the selected variant - if applicable). It may change after adding other products to the cart.
Opis
Barvivo na kůži Renoskór WILBRA 200ml
Renoskór 200ml - barva / lak - je to profesionální barva určená pro restaurování kůže a dokončovací práce v kožedělném průmyslu.
Výhody:
- Může být použit k restaurování obuvi, bund, kabátů, nábytku, kabelek, opasků a dalšího koženého zboží.
- Poskytuje polomatné povlaky, které si zachovávají přirozenou strukturu a hebký dotek pokožky.
- Povlaky jsou pružné, nevyžadují další fixaci, jsou odolné proti ohybu, soli a vodě.
- Renoskór je snadno použitelná barva, a to jak pro lidi, kteří profesionálně obnovují kožené výrobky, tak pro amatéry, kteří si chtějí kožené výrobky obnovovat sami. - Je ideální pro malování velkých povrchů, neodlupuje se a nešpiní (pokud se používá správně)
Pozor
Před konečným (hlavním použitím) zkontrolujte barvu v nejméně viditelné části lakovaného povrchu. Barva není vhodná pro semiš a nubuk Lakování ekokože barvami Renoskór na vlastní riziko (šance 50/50 v závislosti na ekokoži)
Návod k použití:
- Natřený povrch by měl být dobře odmaštěn, např. Odsávacím benzínem
- Povrch musí úplně vyschnout - Láhev / láhev s barvou by měla být dobře promíchána
- A malujeme štětcem, houbou, flanelem nebo pistolí
- V závislosti na tom, jak je pokožka absorbována, musíte ji natřít, abyste získali rovnoměrnou, hezkou barvu, obvykle dvakrát (2 vrstvy)
- Po každém malování počkejte, až lakovaný prvek zaschne
Bezpieczeństwo produktu
Opinie
If you've added a review and it doesn't appear on the list, it may be pending moderation.
Leave feedback on the product
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.